Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Marijan, K. (2019). Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734
Marijan, Krobot. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734
Marijan, Krobot. "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734
Marijan, K. (2019). 'Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734
Marijan K. Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734
K. Marijan, "Utjecaj obitelji na ponašanje potrošača prilikom odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:057734