završni rad
Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda

Hobolja, Igor
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Hobolja, I. (2019). Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

Hobolja, Igor. "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

Hobolja, Igor. "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

Hobolja, I. (2019). 'Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

Hobolja I. Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 30.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

I. Hobolja, "Vizualni efekti i obrada fotografija za marketing prehrambenih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:232089

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.