Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Kolarić, A. (2019). Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632
Kolarić, Ana. "Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632
Kolarić, Ana. "Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632
Kolarić, A. (2019). 'Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632
Kolarić A. Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632
A. Kolarić, "Društveno odgovoran marketing na primjeru Konzumovih Zdravoljubaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:376632