Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mandić, L. (2019). Primjena umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028
Mandić, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028
Mandić, Luka. "Primjena umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028
Mandić, L. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028
Mandić L. Primjena umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028
L. Mandić, "Primjena umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410028