završni rad
Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima

Doris Tomičić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Tomičić, D. (2016). Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić, D. (2016). 'Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

Tomičić D. Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843

D. Tomičić, "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843