Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Tomičić, D. (2016). Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843
Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843
Tomičić, Doris. "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843
Tomičić, D. (2016). 'Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843
Tomičić D. Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843
D. Tomičić, "Korištenje interaktivnih medija u komunikaciji s potrošačima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:180843