Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Horvat, D. (2015). Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254
Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254
Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254
Horvat, D. (2015). 'Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254
Horvat D. Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254
D. Horvat, "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254