završni rad
Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji

Dario Horvat (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Horvat, D. (2015). Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, Dario. "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat, D. (2015). 'Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

Horvat D. Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2015 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254

D. Horvat, "Utjecaj zemlje podrijetla na odluku o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:788254