Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Horvat, M. (2020). Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467
Horvat, Matija. "Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467
Horvat, Matija. "Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467
Horvat, M. (2020). 'Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467
Horvat M. Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467
M. Horvat, "Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovne procese tvrtke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:879467