Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Varga, N. (2020). Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433
Varga, Nikolina. "Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433
Varga, Nikolina. "Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433
Varga, N. (2020). 'Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433
Varga N. Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433
N. Varga, "Utjecaj čimbenika lojalnosti spram marke na kupovne navike potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:253433