Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Martinović, S. (2020). Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović, S. (2020). 'Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
Martinović S. Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397
S. Martinović, "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397