završni rad
Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća

Martinović, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Martinović, S. (2020). Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, Sara. "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović, S. (2020). 'Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 17.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Martinović S. Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 17.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

S. Martinović, "Prednosti i nedostaci oglašavanja na društvenim mrežama iz perspektive potrošača i poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696397

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.