završni rad
Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca

Barić, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Barić, S. (2020). Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

Barić, Sara. "Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

Barić, Sara. "Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

Barić, S. (2020). 'Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

Barić S. Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

S. Barić, "Utjecaj programa lojalnosti na ponašanje kupaca", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:786794

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.