završni rad
Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot

Barberić, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Barberić, L. (2020). Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić, L. (2020). 'Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Barberić L. Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

L. Barberić, "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.