završni rad
Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama

Sabljić, Klara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Sabljić, K. (2022). Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić, K. (2022). 'Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Sabljić K. Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 25.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

K. Sabljić, "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.