Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Čeke, P. (2022). Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, Patricia. "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke, P. (2022). 'Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
Čeke P. Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582
P. Čeke, "Utjecaj zemlje podrijetla kao elementa marke na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529582