završni rad
Angažiranje kupaca na društvenim mrežama

Novak, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Novak, M. (2022). Angažiranje kupaca na društvenim mrežama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

Novak, Martina. "Angažiranje kupaca na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

Novak, Martina. "Angažiranje kupaca na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

Novak, M. (2022). 'Angažiranje kupaca na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

Novak M. Angažiranje kupaca na društvenim mrežama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 27.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

M. Novak, "Angažiranje kupaca na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:933615

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.