diplomski rad
Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača

Vuk, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Vuk, M. (2023). Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

Vuk, Martina. "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

Vuk, Martina. "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

Vuk, M. (2023). 'Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

Vuk M. Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

M. Vuk, "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.