Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vuk, M. (2023). Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089
Vuk, Martina. "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089
Vuk, Martina. "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089
Vuk, M. (2023). 'Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089
Vuk M. Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089
M. Vuk, "Utjecaj robne marke na zadovoljstvo potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:754089