Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Ivanagić, I. (2023). Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, Iva. "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić, I. (2023). 'Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
Ivanagić I. Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672
I. Ivanagić, "Utjecaj sadržaja na društvenim mrežama na stavove krajnjih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:959672