diplomski rad
Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju

Ivanić, Patricija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Ivanić, P. (2023). Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

Ivanić, Patricija. "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

Ivanić, Patricija. "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

Ivanić, P. (2023). 'Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

Ivanić P. Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

P. Ivanić, "Ispitivanje percepcije potrošača o primjeni umjetne inteligencije u svrhu kreiranja prediktivnih modela u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:768635

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.