Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vresk, A. (2024). Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128
Vresk, Anja. "Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128
Vresk, Anja. "Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128
Vresk, A. (2024). 'Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128
Vresk A. Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128
A. Vresk, "Utjecaj influencera na donošenje odluke o kupnji fitness proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:529128