Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Horvat, L. (2024). Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107
Horvat, Leticija. "Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107
Horvat, Leticija. "Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107
Horvat, L. (2024). 'Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107
Horvat L. Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107
L. Horvat, "Utjecaj referentnih grupa na ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:708107