Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Pleh, B. (2024). Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856
Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856
Pleh, Barbara. "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856
Pleh, B. (2024). 'Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856
Pleh B. Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856
B. Pleh, "Uvođenje analitike učenja na visoka učilišta – analiza rizika iz perspektive studenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:777856